středa 9. června 2010

Never know..





Hi dear,
jsem zpět! Konečně!
Ano opět asi po sté se vám omlouvám, bylo moc práce, školy, do toho..no prostě různé problémy, co to budu tady moc okecávat. Prostě na blog nebyl čas, snad teď už bude.
Venku je posledních pár dní sice krásně, ale příšerné vedro a tak si říkám, někdy ta zima opravdu není tak špatná. I teď v devět večer s otevřenými okny je mi tu teplo..

Jak se vůbec máte? Těšíte se na prázdniny, kam plánujete jet?..
Já osobně budu celý červenec v práci, no co nadělám, ale alespoň budou penízky! Všechno si to vynahradím v srpnu, jedeme do Řecka, jako každoročně posledních pár let. Opravdu jsem si to tam oblíbila, myslím že je to to pravé místo na odpočinek. Samozřejmě uvítala bych raději výlet do Ameriky konkrétně do New Yorku, ale na to také časem dojde.

Toť ode mě asi zatím vše.. Pár fotek mých oblíbených časopisů a nové knížky Coco Chanel, zatím vypadá opravdu zajímavě tak budu informovat o tom jaká je.

Zatím se mějte, zítra snad nějaké fotečky hadříků atd.

With Love
Sarčaa ♥

* Znáte ten pocit, když se vám něco nebo spíš někdo mění před očima? Říkáte si proč to dál snášíte, proč se tak trápíte. Ale stačí jeden pohled a všechno je vám jasné. ... Ale co když už ani tohle není stejné?

Žádné komentáře:

Okomentovat