pátek 16. dubna 2010

*Friday* *YES!*





Hello párátka =],
jak se máme? Dneska byl skvělý den. Byla jsem venku se svým zlatíčkem a kamarádkou. Udělali jsme si takovou delší procházku a pokecali =]. Hrozně jsme se nasmáli, k čemu určitě pomohlo i dnešní slunečné počasí, které mě opravdu hodně potěšilo =].
Jinak..vrhla jsem se na kreslení botiček a zjistila, že mě to opravdu baví. Nápadů je hodně, horší je to ale s jejich realizací =]...

No co dodat, snad vás dnešní hezké počasí potěšilo tak jako mě, doufám, že u vás bylo taky pěkně =]. Zítra mě čeká rodinná sešlost. Nic moc zábavného, alespoň sebou budu mít svého Marťase, tak alespoň nějaká podpora =].

Užijte si zbytek večera a víkend =]. Good Night.

xoxo
Sarčaa ♥

P.S. Poslední fotka..moc se mi líbí její vlasy, přemýšlím o další změně, ale až za delší dobu =] ale toto se mi opravdu líbí =]. Co myslíte? =]

Žádné komentáře:

Okomentovat