čtvrtek 29. dubna 2010

I'm back



Hello smurfs,
tak jsem (konečně) zpět [=. Omlouvám se za svou nepřítomnost, ale bylo toho poslední doobou opravdu hodně, škola a celkově bylo nějak vše "špatné". Teď je ale líp, takže mě tu zase uvidíte snad každý den [=.
Zítra čarodějnice, to abych si zašla koupit koště [=. Už se na ně hrozně moc těším, sice budu jen na chalupě, ale to taky neuškodí, odpočinout si chvíli od města a navíc tam se mnou bude můj šmudla [=. Co vy, kde bude strávit zítřejší večer? [=

Btw. včera a dnes jsem byla na nákupech. Koupila jsem si konečně červené kalhoty, řetízek, třička, košili a konečně i mé první jeggins [= a ještě knížku [=. Zatím jen fotky kalhot a trička s košilí a řetízkem a knížky [=. Zítra snad přidám i ty jeggins [=.

Zatím se mějte [=.

With Love
Sarčaa [=.

Žádné komentáře:

Okomentovat